- Klantenservice
- Account
Account
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen, u kunt makkelijker een bestelling plaatsen, makkelijk een product retour sturen en altijd alle informatie teruguvinden in uw account. Hieronder de veelgestelde vragen over een account.
U kunt eenvoudig een account aanmaken door rechtsbovenin op "Mijn account" te klikken. Vul daarna uw persoonlijke gegevens in en klik op ''Account aanmaken''. Het is niet mogelijk om tijdens het afrekenen een account aan te maken.
Alleen bestellingen die geplaatst zijn ná het maken van een account zijn zichtbaar. Eerdere bestellingen of bestellingen die geplaatst zijn toen u niet ingelogd was, kunnen helaas niet toegevoegd worden.
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
- Makkelijker uw bestelling plaatsen
- U kunt makkelijker uw bestellingen en retouren beheren
- Het is mogelijk om meer dan één adres te registreren
- U heeft snel toegang tot de verzendgevens zodat u uw bestelling kunt volgen
- U kunt uw bestelling, factuur en retour beheren op één plek
Weet u uw wachtwoord niet meer? Klik dan op ''wachtwoord vergeten?'' U ontvangt automatisch een email van ons om uw wachtwoord te resetten. Let op: deze kan in uw Spam inbox komen.
Mocht dit niet lukken? Geen probleem! Neem dan contact met ons op. Wij kunnen eenvoudig uw wachtwoord resetten.
Als u uw account voor een langere tijd niet heeft gebruikt, wordt het account geblokkeerd. Wij raden het aan om een nieuw account aan te maken.
U kunt ook eenvoudig zonder account bestellen. Mocht u in de toekomst alsnog een account willen aanmaken, houd er dan rekening mee dat de eerdere bestellingen niet zichtbaar zijn in uw account.
Het is helaas niet mogelijk om bij het afrekenen een account aan te maken. Als u een account wilt aanmaken, raden wij u aan om dit te doen voordat u de bestelling plaatst.
Alleen bestellingen die geplaatst zijn ná het maken van een account zijn zichtbaar. Eerdere bestellingen of bestellingen die geplaatst zijn toen u niet ingelogd was, kunnen helaas niet worden toegevoegd.
Alleen bestellingen die geplaatst zijn ná het maken van een account zijn zichtbaar. Eerdere bestellingen of bestellingen die geplaatst zijn toen u niet ingelogd was, kunnen helaas niet worden toegevoegd.
Wanneer u een account heeft, kunt u bij ''Mijn bestellingen'' uw bestelling volgen. Van het moment van bestelling tot het moment van levering zult u zien dat de status zal wijzigen. Hieronder hebben wij de verschillende statussen uitgelegd:
- In behandeling: uw bestelling is goed bij ons binnengekomen en zal binnen 15-30 minuten worden doorgezet naar het magazijn
- Bezig met verwerken: uw bestelling is doorgezet naar het magazijn en zal dezelfde dag worden verzonden (indien vóór 22,00 uur en m.u.v. zaterdag is besteld)
- Processing - External warehouse: het bestelde product wordt rechtstreeks vanuit de leverancier verstuurd en is op dit moment doorgezet naar de leverancier voor verwerking
- Voltooid: uw bestelling is verzonden en u krijgt een mail met daarin de track en trace
- Geannuleerd: er is iets niet goed gegaan met de betaling, de betaling wordt dan ook binnen enkele dagen teruggestort op uw rekening. Dit kan te maken hebben met een onjuist referentienummer wat is ingevuld voor een bankoverschrijving
- Gesloten: uw bestelling is bij ons retour gekomen en wij hebben de terugbetaling in gang gezet, het duurt vaak 2-3 werkdagen voor dit zichtbaar is op uw rekening
- Eenvoudig bestellingen plaatsen
- Meerdere afleveradressen registreren
- Alle informatie op één plek