Truck icon Vóór 22.00u besteld, morgen in huis*
Customer support

Account

Het aanmaken van een account heeft vele voordelen, u kunt makkelijker een bestelling plaatsen, makkelijk een product retour sturen en altijd alle informatie teruguvinden in uw account. Hieronder de veelgestelde vragen over een account.

Hoe maak ik een account aan?

U kunt eenvoudig een account aanmaken door rechtsbovenin op het icoon " " te klikken. Vul daarna uw persoonlijke gegevens in en klik op “Maak mijn account aan”. Of maak tijdens het afrekenen een account aan.

Alleen bestellingen die geplaatst zijn ná het maken van een account zijn zichtbaar. Eerdere bestellingen of bestellingen die geplaatst zijn toen u niet ingelogd was, kunnen helaas niet toegevoegd worden.

Waarom een account aanmaken?

Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:

  • Makkelijker uw bestelling plaatsen

  • U kunt makkelijker uw bestellingen en retouren beheren

  • Het is mogelijk om meer dan één adres te registreren

  • U heeft snel toegang tot de verzendgevens zodat u uw bestelling kunt volgen

  • U kunt uw bestelling, factuur en retour beheren op één plek

Ik kom mijn account niet in, wat moet ik doen?

Weet u uw wachtwoord niet meer? Klik dan op ''wachtwoord vergeten?''. U ontvangt automatisch een email van ons om uw wachtwoord te resetten. Let op: deze kan in uw Spam inbox komen.

Mocht dit niet lukken? Geen probleem! Neem dan contact met ons op. Wij kunnen eenvoudig uw wachtwoord resetten.

Als u uw account voor een langere tijd niet heeft gebruikt, wordt het account geblokkeerd. Wij raden het aan om een nieuw account aan te maken.

Kan ik ook zonder account bestellen?

U kunt ook eenvoudig zonder account bestellen. Mocht u in de toekomst alsnog een account willen aanmaken, houd er dan rekening mee dat de eerdere bestellingen niet zichtbaar zijn in uw account.

Kan ik bij het afrekenen ook een account aanmaken?

U kunt tijdens het afrekenen ook een account aanmaken. Na het invullen van uw gegevens en verzendadres kunt u ervoor kiezen om een account aan te maken, of verder te gaan zonder account.

Waarom zie ik mijn bestelling niet in mijn account?

Alleen bestellingen die geplaatst zijn ná het maken van een account zijn zichtbaar. Eerdere bestellingen of bestellingen die geplaatst zijn toen u niet ingelogd was, kunnen helaas niet worden toegevoegd.

Kan ik mijn bestelling aan mijn account toevoegen?

Alleen bestellingen die geplaatst zijn ná het maken van een account zijn zichtbaar. Eerdere bestellingen of bestellingen die geplaatst zijn toen u niet ingelogd was, kunnen helaas niet worden toegevoegd.

Ik heb een account, hoe zie ik wat de status van mijn bestelling is?

Wanneer u een account heeft, kunt u bij ''Bestellingen'' uw bestelling volgen. Van het moment van bestelling tot het moment van levering zult u zien dat de status zal wijzigen. Hieronder hebben wij de verschillende statussen uitgelegd:

  • In behandeling: uw bestelling is goed bij ons binnengekomen en zal binnen 15-30 minuten worden doorgezet naar het magazijn

  • Bezig met verwerken: uw bestelling is doorgezet naar het magazijn en zal dezelfde dag worden verzonden (indien vóór 22,00 uur en m.u.v. zaterdag is besteld)

  • Processing - External warehouse: het bestelde product wordt rechtstreeks vanuit de leverancier verstuurd en is op dit moment doorgezet naar de leverancier voor verwerking

  • Voltooid: uw bestelling is verzonden en u krijgt een mail met daarin de track en trace

  • Geannuleerd: er is iets niet goed gegaan met de betaling, de betaling wordt dan ook binnen enkele dagen teruggestort op uw rekening. Dit kan te maken hebben met een onjuist referentienummer wat is ingevuld voor een bankoverschrijving

  • Gesloten: uw bestelling is bij ons retour gekomen en wij hebben de terugbetaling in gang gezet, het duurt vaak 2-3 werkdagen voor dit zichtbaar is op uw rekening

✓ Eenvoudig bestellingen plaatsen

✓ Meerdere afleveradressen registreren

✓ Alle informatie op één plek