Customer support

Algemene voorwaarden & beleid

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel waarborg. U vindt onze algemene voorwaarden hier.

Ik heb een klacht wat nu?

Indien een product, levering of onze dienstverlening niet aan de gewenste kwaliteit voldoet kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen binnen 5 werkdagen uw klacht in behandeling nemen en u een inhoudelijke reactie op de klacht geven.

Klacht melden bij een externe organisatie

Onze excuses wanneer het u niet gelukt is om uw klacht op te lossen met onze klantenservice. Waterpompshop.nl is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Wanneer wij uw klacht/geschil niet op kunnen lossen, kunt u deze klacht / dit geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Wij verwijzen u hiervoor naar de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl. U kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), deze is te bereiken via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Hoe gaan jullie om met privacy?
Meer weten over ons reviewbeleid?

✓ Voor 22.00 uur besteld, vanaf morgen in huis

✓ Hulp bij uw keuze

✓ Deskundig advies