Wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel waarborg. U vindt onze algemene voorwaarden hier.
Ik heb een klacht wat nu?
Indien een product, levering of onze dienstverlening niet aan de gewenste kwaliteit voldoet kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen binnen 5 werkdagen uw klacht in behandeling nemen en u een inhoudelijke reactie op de klacht geven.
Klacht melden bij een externe organisatie
Onze excuses wanneer het u niet gelukt is om uw klacht op te lossen met onze klantenservice. Waterpompshop.nl is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Wanneer wij uw klacht/geschil niet op kunnen lossen, kunt u deze klacht / dit geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Wij verwijzen u hiervoor naar de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl. U kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), deze is te bereiken via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.