Hulp bij het plaatsen van een bestelling
Ons bestelproces bestaat uit 3 duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief nadat u uw bestelling heeft bevestigd bij uw bank. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
Selecteer uw producten
- Met de knop in winkelmandje voegt u een product toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan. Hiervoor heeft u de knop "Winkelwagen bijwerken"
- Met de knop "Plaats bestelling" gaat u naar de pagina om uw gegevens in te voeren.
- Heeft u zich bedacht? Zet de hoeveelheid op nul, klik op "Winkelwagen bijwerken" en ga naar de pagina waar u naar toe wenst te gaan.
- Klaar met winkelen? Klik dan op "Plaats bestelling".
Voer uw gegevens in
- Vul in het scherm uw adresgegevens in. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
Kies uw verzendmethode
Kies hier uw gewenste verzendmethode, u kunt kiezen uit:
- Pakketpost (GRATIS voor bestellingen boven de € 50,00. Anders € 6,95.)
Kies uw betaalmethode
U kunt op de volgende manieren betalen. Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, de bedragen staan tussen haakjes.
- iDeal (wordt direct verwerkt) (tip!)
- Bankoverschrijving (duurt 2-3 werkdagen)
- Mastercard/VISA (wordt direct verwerkt)
- Paypal (wordt direct verwerkt)
- ING Home'Pay (wordt direct verwerkt)
- KBC/CBC (wordt direct verwerkt)
- Belfius Pay (wordt direct verwerkt)
- Bancontact (wordt direct verwerkt)
Bevestig uw bestelling
- Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop "Afrekenen".
- Vervolgens kunt u de betaling voltooien bij uw vertrouwde bank