Particulier | Zakelijk Klantenservice | gesloten 020-2611412

Klachtenprocedure

Waarom kiezen voor ons?
Helpcenter

Klachtenprocedure

Indien een product, levering of onze dienstverlening niet aan de gewenste kwaliteit voldoet kunt u contact opnemen met Waterpompshop.nl. Zowel via de mail alsmede telefonisch. Wij zullen binnen 7 dagen uw klacht in behandeling nemen en u een inhoudelijke reactie op de klacht geven.

E-mail: info@waterpompshop.nl
Telefoon: 020-2611412

Klacht melden bij externe organisatie

Waterpompshop.nl is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Wanneer wij uw klacht/geschil niet op kunnen lossen, kunt u deze klacht / dit geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Wij verwijzen u hiervoor naar de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl. U kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), deze is te bereiken via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.